6 veidi, kā izaicināt klientu
Daudziem koučiem, jo īpaši uzsākot koučinga praksi, šķiet, ka sarunai ir jābūt pozitīvai un klientam no tās jāiziet pacilātam. Tomēr ar koncentrēšanos uz to, lai klients justos labi, nepietiks, ja gribam klientam palīdzēt mainīties. Tikai atzinība un pozitīvisms ne vienmēr palīdz mainīties. Ja viss, ko dari, ir iedrošini, atbalsti un uzslavē, tas var paildzināt pašnoliegumu, […]
Kad uzņēmumi visbiežāk izmanto koučingu
KOUČINGA PIELIETOJUMS ir gana plašs. Un uz koučinga veidiem, pielietojumu var skatīties no dažādiem skatupunktiem. Bet var teikt, ka ir trīs populārākās situācijas vai mērķi, kad organizācijas izmanto koučingu un profesionāla kouča pakalpojumus:
TOP 6 VADĪTĀJU IZAICINĀJUMI. Ko dara citi? [2.daļa]
TOP 6 VADĪTĀJU IZAICINĀJUMI. [2.daļa] Kā stāties pretī vadītāju top 6 izaicinājumiem, par kuriem rakstījām iepriekšējā rakstā (skat. ierakstu iepriekš >>>>)? Ko dara citi vadītāji?
TOP 6 VADĪTĀJU IZAICINĀJUMI. [1.daļa]
Izaicinājumi – ikvienam vadītājam tādi ir. Pētījumi rāda, ka var izveidot populārāko izaicinājumu sarakstu. Katram vadītājam to secība būs atšķirīga, ņemot vērā situāciju, personības iezīmes, prasmes. Un tā, kādi ir vadītāju izaicinājumi?
Vadīšana vs Koučings
Dažās organizācijas jēdzienus “vadīt” un “koučot” lieto kā sinonīmus, tomēr tie ir divi dažādi jēdzieni ar atšķirīgu nozīmi un uzdevumiem. Vadītājs var izmanot abus instrumentus, var vadīt ar koučinga elementiem, bet ir situācijas, kurās ļoti skaidri ir jāieņem viena vai otra loma – vadītājs vai koučs.